Πέμπτη 1 Μαΐου 2008

Λέσβιες εναντίων λεσβίες


(παραθέτω φωτογραφίες έτσι ώστε οι αναγνώστες να μην μπερδεύονται )
Και ξαφνικά προέκυψε θέμα σχετικά με την χρήση των όρων Λέσβια και λεσβία. Ο μεν πρώτος όρος αναφέρεται στο γεωγραφικό προσδιορισμό τόπου καταγωγής (ή προέλευσης), δηλαδή ότι κατάγεται, ορμάται, προέρχεται εκ Λέσβου, ο δε δεύτερος όρος δηλώνει συγκεκριμένο ερωτικό / σεξουαλικό προσανατολισμό, όρος που πλέον χρησιμοποιείται σε πλανητικό επίπεδο। Το ωραίο είναι ότι το θέμα το ξεκίνησαν 3 Λεσβίοι, 2 άντρες και μία γυναίκα। Και καλά η Λέσβια συμπολίτισσα μας ας πούμε πως θίχθηκε και υπέβαλε μήνυση, οι δύο άντρες φοβήθηκαν ότι θα υπάρχει πιθανότητα να δημιουργηθεί παρεξήγηση για τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό; Έτσι και αλλιώς εγώ είμαι εντελώς αντίθετος με αυτούς τους αυτόκλητους σωτήρες του τόπου τους ή αν θέλετε τους μη εξουσιοδοτημένους να μιλάν εκ μέρους του λαού της Λέσβου. Έπρεπε λοιπόν οι κύριοι και η κυρία που έκαναν την μήνυση πρώτα να μετρήσουν τις δυνάμεις τους ανάμεσα στους συμπολίτες μας πχ μαζεύοντας υπογραφές και μετά αν είχαν σεβαστό αριθμό καλά να κάνουν και να κάνουν 1000 μηνύσεις. Αλλά προφανώς ο λαός της Λέσβου δεν έχει ιδιαίτερο πρόβλημα το ανάποδο μάλιστα. Η Λέσβος από αυτή την ανώδυνη σύγχυση είναι ξακουστή σε όλα τα πλάτη και μήκη της γης με σαφώς οικονομικό αντίκτυπο στις τουριστικές εισροές. Αλλά αυτός ο τόπος που ελάχιστα παράγει θέλουμε να τα κάνουμε ακόμα λιγότερα. Τώρα χρειάζεται να βγει ένα άλλο νησί εκμεταλλευόμενοι το γεγονός και να ανακαλύψουν μια (λεσβία πχ Κλεοπάτρα) ότι πρώτα σε αυτούς στην αρχαιότητα ήταν ομοφυλόφιλη και να τρέχουν σε αυτό το υποθετικό νησί να αποτιμήσουν φόρο τιμής οι ανά πανταχού «Κλεοπατρίδες». Τότε να δούμε τι τουρισμό θα έχει η Ερεσσό που έτσι και αλλιώς αποτραβιέται ακόμα και η άμμος της.

Αλλά όπως είχα πει και παλιότερα στα άρθρα μου πάντα προσπαθώ να βρίσκω λύσεις για τα προβλήματα που ασχολούμαι. Έτσι προτείνω να ξεκινήσουμε καμπάνια κλείνοντας σε ένα κλουβί Λέσβιες και σε ένα άλλο κλουβί Λεσβίες έτσι κάποια στιγμή ο κόσμος να μάθει να τις ξεχωρίζει. (την λύση αυτή την είχε προτείνει ο Πανούσης για τα γουρούνια, μπάτσους, δολοφόνους δηλαδή πιο πολύπλοκο πρόβλημα). Μια άλλη λύση όμως πιο σύγχρονη είναι η μετονομασία του Νομού Λέσβου σε Νομό Κάτω Καβάλας η εν συντομία Κ.Κ. για μια βιώσιμη λύση.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

oι ευθύνες ανήκουν σαφώς και στις αρχές της Λεσβου που εδω και δεκαετίες έχουν ανεχθεί τον σεξουαλικό τουρισμό των τριβάδων.

όμως αυτή η ολιγωρία δεν δικαιολογεί την χρηση του όρου λεσβιακός-lesbian σαν ταυτοσημου με την γυναικεία ομοφυλοφιλία.

αλήθεια , αν ερωτηθείς από ξενογλωσσο για την καταγωγή σου και απαντησεις i m lesbian ,τι θα αντιληφθεί;

ως Λέσβιος,κατα την ταπεινη μου γνωμη,πρέπει να σταθείς αλληλέγγυος στην πρωτοβουλία των συμπολιτών σου.

γιατι σωνει και καλά οι τριβάδες επιμενουν να αυτοαποκαλουνται λεσβίες και η ενωση τους λεσβιακή;

ας αποκαλουνται Σαπφίες ή σαπφιστριες,αν επιμένουν στη σχεση του συγκεκριμενου σεξουαλικου προσανατολισμού με το νησί της Λέσβου ή τριβάδες ,οπως ήταν η αρχαια ονομασία τους ή απλά ομοφυλοφιλες γυναικες.

Ανώνυμος είπε...

Επειδή ακούστηκαν ορισμένα πρωτάκουστα σχετικά με τον πρόσφατο γάμο ομοφυλοφύλων στην Τήλο και το αν υπάρχει διάταξη νόμου που να το επιτρέπει κλπ, επισημαίνω ότι κανένας δεν έκανε τον κόπο να να ρωτήσει τον κατεξοχήν ειδήμονα της εφαρμογής του κοινοτικού δικαίου στην ελληνική έννομη τάξη και στην υποχρεωτική ερμηνεία των κανόνων του εσωτερικού δικαίου σύμφωνα με το κοινοτικό δίκαιο.

Πρόκειται για τον καθηγητή του Συνταγματικού Δικαίου κύριο Παυλόπουλο, που τυχαίνει να είναι σήμερα και ο κατεξοχήν αρμόδιος υπουργός που θα κληθεί να εκδώσει εγκύκλιο στους δημάρχους και προέδρους κοινοτήτων της χώρας για την εφαρμογή των διατάξεων του πολιτικού γάμου και σύνταξης των ληξιαρχικών πράξεων.

Διαβάστε τι γράφει σε σύγγραμμά του:

«Όταν πρόκειται για την ερμηνεία και την εφαρμογή οποιωνδήποτε άλλων, προγενεστέρων ή μεταγενεστέρων της Κοινοτικής Οδηγίας διατάξεων του εθνικού δικαίου, το ΔΕΚ δέχεται ότι ο εθνικός δικαστής οφείλει να προβαίνει στην ερμηνεία και εφαρμογή του δικαίου αυτού, πάντα μέσα στα πλαίσια του δυνατού, υπό το φως του κειμένου και του σκοπού του κοινοτικού δικαίου, προκειμένου να επιτύχει το στόχο, που καθορίζεται από αυτή, και να συμμορφωθεί έτσι προς τις διατάξεις του άρθρου 189 παρ. 3 της Συνθήκης της Ευρωπαϊκής Κοινότητας (Βλ. Απόφαση Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου C-21/04, 4 Ιουλίου 2006, Κωνσταντίνος Adeneler and others ver. Ellinikos Organismos Galaktos. Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα πρέπει οι διατάξεις του εσωτερικού δικαίου και συγκεκριμένα οι διατάξεις περί γάμου να ερμηνευτούν «υπό το φως του κειμένου και του σκοπού των αντίστοιχων διατάξεων του κοινοτικού δικαίου (ισότητα ανδρών και γυναικών, οιουδήποτε γενετήσιου προσανατολισμού ως προς τα δικαιώματα τέλεσης γάμου κλπ).

Τέλος ο εθνικός δικαστής στην προσπάθεια του να εναρμονίσει, π.χ. με τις μεθόδους που ήδη εκτέθηκαν, το εθνικό δίκαιο με το ευρωπαϊκό κοινοτικό δίκαιο, δεν έχει «διέξοδο διαφυγής». Λόγω της αρχής της υπεροχής του κοινοτικού δικαίου υποχρεούται να μην εφαρμόσει τη διάταξη του εθνικού δικαίου, η οποία αντιτίθεται τόσο στο πρωτογενές, όσο και στο παράγωγο κοινοτικό δίκαιο. Η υποχρέωση αυτή εμφανίζεται ακόμη περισσότερο έντονη και επιτακτική, όπως είναι ευνόητο, στην περίπτωση κατά την οποία έχει ήδη προηγηθεί απόφαση του ΔΕΚ, η οποία και έχει κρίνει, με δύναμη δεδικασμένου κατά τις κείμενες κοινοτικές διατάξεις, την αντίθεση μιας διάταξης του εθνικού δικαίου προς το ευρωπαϊκό κοινοτικό δίκαιο (Βλ. Πρ. Παυλόπουλου εγγυήσεις του δικαιώματος δικαστικής προστασίας στο Ευρωπαϊκό Κοινοτικό Δίκαιο, σελ. 83-84, Εκδόσεις Σάκκουλα, 1993).»

Αν υπάρχουν όλα αυτά γραμμένα, χρειάζεται να ψάχνουμε στο λεξικό του Μπαμπινιώτη και να ρωτάμε τους παπάδες;